Friday, January 05, 2007

Vance K in Sig Zane!


Aloha kakou!
Hope your first few days in the new year has been good so far!
Here is our local Hilo Home Boy, Vance K, looking fab in our Sig Zane shirt!
He has just finished his hugely successful Japan Tour 2006, with his band Kawaihae.

Congratulations Vance and Kawaihae, and see you back in the islands!
A hui hou,
Reiko


アローハ!お正月は皆様いかがお過ごしになりましたか?
今日は我らがヒロ出身ローカルボーイのヴァンスKシグ・ゼーンのシャツを着てシャカポーズ!の写真を送ってくれたのでアップしました。
皆様も御存知の方も多いかと思いますがヴァンスはインターFMの人気DJでもあり、バンド・カヴァイハエのメンバーとしても活躍中。カヴァイハエは去年の11月にジャパン・ツアー2006を大盛況のもと終了させたばかり。そのツアーの際も当社のシャツを着てステージで演奏してくれました!
ヴァンスとバンドの皆様、これからもがんばって下さいね。応援していま~す!
それでは又…
玲子