Sunday, July 16, 2006

Peaceful Sea Kaihala`i Frist!


Aloha!
The maiden voyage tour of Nalani's Peaceful Sea Kaihala`i in Amami and Hayama Tour had it's successful start with Nalani's chant opening the tour, as the typhoon neared the islands! So the ocean was rough and it was very windy, but nevertheless, the weather held up and Nalani and her band wooed the audience at Yume Kurenai, in Amami.
It was sure a night to remember!
More coming up...
Aloha,Reiko

アローハ!
さて、ナラニの処女航海ツアー、平和な海・カイハライ・イン奄美&葉山ツアーがナラニのチャントにより絶好な滑り出しを致しました。台風が接近して奄美大島の海もツアータイトルに反してかなり荒れた海だったのですが、幸運にもお天気には恵まれコンサート初日を夢紅にて迎えることができました!とっても思い出に残る夜となりました!
それではまだまだ奄美情報続きます・・・
玲子より

0 Comments:

Post a Comment

<< Home