Sunday, December 30, 2007

Happy Anniversary to TheCutlery 12.29.07!!!


Aloha Kakou and Howzit?
Hope you've had a nice weekend.
I went to check-out the happening party in town!
It was "TheCutlery's FirstAnniversaryCelebration" party, and it was hopping when I got there!
Not only was it the first anniversary of the store's opening, but it was also owner and designer Kuha`o's birthday as well so there was a very good reason for this celebration!
The food was catered by Aloha Mondays Catering, and it was delicious... mmmmm








アロ~ハ!
皆様週末をいかが過ごされましたか?
私はヒロのダウンタウンにあるクハオのお店、ザカトラリーの一周年記念パーティーに行ってきました!多分ヒロで一番「カッコイイ」パーティーだったんじゃないでしょうか?!大勢の若者の中に混じって楽しませていただきました。
アロハ・マンデイズ、という新進のシェフ二人によるケータリングもちゃんと手配され、美味しいお料理も頂き満足♪この日は単なる記念日ではなく、クハオのお誕生日ということもありたくさんの人が集まったのも納得。


Sig and Nalani were of course there to participate in their son's celebration.

もちろん両親であるシグとナラニも出席していました♪










Here is Kuha`o and me posing.
A hui hou!
Love & Peace,

Reiko

最後はクハオと私のシャカ・ポーズ。
それでは又・・・お次は新年のご挨拶になってしまうのでしょうか?

ラブ&ピース、
玲子










0 Comments:

Post a Comment

<< Home