Friday, December 14, 2007

2007 Caroling Keiki!

Aloha Kakahiaka e ke Anuenue, or Good Morning Rainbow is how I started my day this morning. Hilo does rain a lot, but this is what you get too, lots of beautiful rainbows. And in the back, you can see a bit of snow on Mauna Kea which is mostly covered by clouds. All in all, a wonderful way to start the day!

おはようございます!
今朝はこんな素晴らしい虹のプレゼントで一日をはじめることができました。ず~っと奥に見えるのはマウナケア。山の中腹に雪が積もっている様子も見えます。ヒロは雨が多いのですがこんな素敵な虹がしょっちゅう見れるのも雨のおかげですよね♪
And this morning, we were also visited by Christmas Carolers from the 4th grade students at Kamehameha School.

今朝は地元のカメハメハ・スクールの4年生の生徒達がクリスマス・キャロルを歌いにやってきてくれました。






Their singing definitely put us into a Christmas mode for sure!
Mahalo nui loa to the keiki and the teachers!!
かわいい歌声に気分はすっかりクリスマス!
先生と生徒の皆様へ、マハロございました~!






And the Sig Zane Designs store was mentioned in the Seattle Times. A real nice write up about Hilo! We've got real nice leather products in the store as well. My favorite is the one in the window right now, the Honehone Bag...
Well, have a wonderful weekend!
Love and Aloha,
Reiko
そしてシグ・ゼーン・デザインズがワシントン州のシアトル・タイムズ紙にちょこっとですが紹介されています。ヒロについて書かれた記事なのですがなかなか面白い記事でした(英語のみ)。私の大好きなホネホネバッグ以外にもたくさんのレザーグッズが入荷しましたよ~!
それでは良い週末を!
アロハを込めて…玲子

0 Comments:

Post a Comment

<< Home