Monday, April 16, 2007

Sig Zane and Honolulu Advertiser!



Aloha Kakou and Howzit!?
Hope your Merrie Monarch Week was a fabulous one!
We had a great week, thanks to ALL of you who dropped by to share your "aloha" with us. As Sig puts it, this is the most exciting time of the whole year and it is Sig's favorite time of the year too!
Anyway, the Honolulu Advertiser's homepage has Sig's video interview posted, so if you have a moment, please check out our boss in action!
You'll also get a glipmse of the newly expanded store, so enjoy!

A hui hou, and much aloha,
Reiko


皆様へアローハ!
メーリーモナークはいかがエンジョイされましたか?今年は新装開店したお店で皆様をお迎えすることができ、御来店いただきました皆様には本当に有難うございました!ヒロが一番盛り上がるのもこのメリーモナークの時期、そしてシグもこの時期が年間を通じて一番好き!、ということで今年もお陰様で一同盛り上がりました♪
さて、その噂のシグがホノルルの地元紙、「ホノルル・アドバタイザー」のホームページのビデオ・インタビューを受けました。下記のサイトからそのインタビューをみることができますので是非興味のある方はご覧下さいませ。
それではよろしくお願いいたします!
アローハ、
玲子


0 Comments:

Post a Comment

<< Home