Thursday, October 12, 2006

Tahiti Fete in Hilo


This past weekend, Hilo was host to the exciting Tahiti Fete Festival! The ladies of the Hei Tiare halau in this photo have adorned themselves with Sig Zane's Nahenahe Silk/Cotton Jacquard Pareus, and they just look beautiful! Congratulations for your performance and mahalo nui for looking so good!
Aloha, Reiko

先週末はヒロでタヒチ・フェテ(タヒチアンダンスの大会)が開催され、ヒロの町はとても賑やかでした!
そこでなんとヘイ・ティアレのハラウの皆さんはシグ・ゼーンのナヘナヘ・シルク・コットン・ジャカード・パレオを身に纏い出場したのです!益々美しくなっていただき嬉しい限り。なんと当社のスタッフもこのメンバーの中に居ります…さて、誰だか分かりますか~?
それではアローハ!玲子

1 Comments:

At 12:25 PM, Blogger Reiko / SigZaneOhana said...

おお、ひとみさん!
お元気でしたか?
コメント頂いていたのに今日(10月25日)まで気付かずに失礼致しました!
御心配いただきましてありがとうございました。幸いにもヒロは被害が殆どなく全員無事でした!
でも他島の方が大変だったみたいで私達もテレビに映る映像を見ながら驚いていたんですよ~!
それでは又ハワイ島へ遊びにいらしてくださいね!!!

玲子

 

Post a Comment

<< Home