Monday, October 09, 2006

Arts That Were on the Wall


Aloha kakou!
Remember these walls? Yup, it used to be the wall inside our 122 Kamehameha Ave. store which is now being torn down! So I wanted to share this with you as part of Sig Zane Hilo Store History! Some of the drawings were wonderful show of artistic talent as this one... My favorite was the person who wrote the following... "I skipped work for this! It was worth the $29 flight, Mahalo!"
Mahalo Indeed and Aloha, Reiko

Aloha!皆様お元気ですか?
この落書き(?!)された壁は今現在取り壊し中のヒロ店の壁です。店舗拡大の為に工事が行われているのですが、その前にセールをやったときにご来店頂いたお客様に記念として壁に一筆お願いしました。その結果がこの素晴しいグラフィティの数々。中には本格的に「アート」している絵もご覧のとおり登場しました!でも中でもマイベストはこのコメントでした・・・「この為に仕事を休んで来ました!$29の飛行機代を払う価値は十分ありました。マハロ!」
本当に有難うございました!それではアローハ!玲子

0 Comments:

Post a Comment

<< Home