Monday, August 21, 2006

The New Backstage Bags are In!!


Aloha kakou!
Finally I can upload some new photos!
And here are some of the newly up-graded backstage bags in the store!
What's great about these bags, aside from the fact that these are new editions, is the fact that they now have inside pockets to keep your cellphone, keys, cards, whatever, in place, so you don't have to go looking for it forever (like I have... confessions from a loaded bag user!)
And I just love Sig's new print, the Olako`aka, the Hawaii native coral!
In fact, I love it so much that I'm going to go to the store to grab these bags right now...
Aloha and Happy Backstage Bags!
Love Reiko

皆様アローハ!
このところ写真の入力ができなかったのがやっと改善されてアップできるようになりました!
そこで最新ニュース!バックステージバッグの小と中サイズがヒロ店及びワイルク店に入荷いたしました!そしてなんとちょっと嬉しいお知らせ。内側にポッケが付いたので、鍵や、携帯、カードその他などなどもうバッグの底を探し回らなくてもよくなったのです(とこれは私の物を入れ過ぎた状態ですが)!これは嬉しいですよね。私のマイブームはなんと言ってもこのオラコアカと名付けられたハワイ原産の珊瑚のデザイン。早速これから買いに走ります!
それではこれからも宜しくお願いいたしま~す!
アロハ&マハロ、
玲子