Sunday, July 19, 2009

Emperor & Empress of Japan Visit to Big Island!!

Aloha Kakou!
It all started early July 16, Thursday morning... and what a wonderfully exciting day that was, the Welcoming of the Emperor and Empress of Japan @ Kona International Airport!
I hope the photos can say more than words can. It was awesome!
Reiko

皆様へ、アロ~ハ!
天皇皇后両陛下がハワイ島へいらっしゃいました!
早朝から始まった7月16日の木曜日でしたがものすごく充実した一日でした!一見は百聞にあらず、ということで先ずは写真をご堪能くださいませ♪
玲子



















4 Comments:

At 2:02 PM, Anonymous Kuu Higahi Kanahele said...

Wow!! I canʻt wait to see ALL your pictures!!

 
At 6:49 PM, Anonymous Anonymous said...

玲子様、
お久しぶりです〜。すごい、この写真たち。まるでプロのフォトグラファーじゃないですか!!ちょっとシビレました。 きっと天皇陛下も美智子様もハワイの人達の歓迎に感動した事でしょう。 
浩子

 
At 10:45 PM, Blogger kiela☆ said...

奄美から帰られたのですね。
なんとタイミングが良かったのでしょう♪
(そのままYOKOHAMAに見えるとばかり想っておりました)

もうすぐYOKOHAMA・・・楽しみです。

 
At 3:34 PM, Blogger Reiko / SigZaneOhana said...

Aloha Ku'u!
So delayed response... Sorry!!! Hope you got to the pics. It was an awesome day wasn't it!?!? I got burned (on my back!) but that was for memory's sake!! haha
Love Reiko

浩子さ~ん!
私も感動連続でした。チョーラッキーにも同行プレスのエリアに入ることを許されて(警備がものすごく厳しかったので事前にカメラOK貰ってたけど)こんな写真撮れたのです。早くハワイ島に遊びに来てね~!
玲子

Kielaさま!
遅くなりましたが、そうなんです。アロハ・ヨコハマ・フェスティバルに行って帰ってきました♪
ヨコハマはエンジョイされましたか???
玲子

 

Post a Comment

<< Home