Thursday, August 07, 2008

Yokohama Hawai'i Festival 2008!!!

Aloha Kakou!
It was HOT & HUMID summer in Japan!
I was there for a bit and just got back...
Yokohama Hawai'i Festival was great!
Big Island Visitor's Bureau had a bunch of Hawai'i Island representatives, and Sig Zane Designs was one of the lucky ones who got to be there!
Mahalo nui loa to ALL of you who were there and who came to our booths during the wonderful three days in Yokohama. Hope to see you all again next year...
So enjoy the "album" and a hui hou!!!!
Love & Aloha, Reiko

アロ~ハ!
皆様お元気ですか?今年も日本に夏休みを兼ねて行って参りましたが、いや~暑かったです!!!
ヨコハマ・ハワイイ・フェスティバルではハワイ島観光局の皆様と一緒にシグ・ゼーン・デザインズも参加させていただきました♪短い期間でしたが日本の皆様と充実した時間を過ごせました~!大桟橋ホールへお越しいただいた皆様へ、本当にマハロございました!!又来年も皆様にお会いできるのを楽しみにしています♪それではフェスティバル期間に激写(!?)したアルバムをエンジョイしてくださいね。
では、アロハを込めて、
玲子














0 Comments:

Post a Comment

<< Home